Cégünk minden általunk forgalmazott termékre a 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt 1 év kellékszavatossági időt vállalja.
Az új Ptk. főszabálya (6:163. §) betartásával a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
1ÉV KELLÉKSZAVATOSSÁGON KÍVÜL MEGKÖTHETŐ KITERJESZTETT JÓTÁLLÁSSAL KAPCSOLATBAN KERESSE KOLLÉGÁNKAT! PARTNERÜNKNÉL KEDVEZŐ ÁRON KAPHAT KITERJESZTETT VÉDELMET KÉSZÜLÉKÉRE AKÁR BALESTI OPCIÓVAL IS!!!
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha Ön a cége nevében vásárolt, a cége nevére kérte a számlát, akkor sem Önt, sem a cégét nem illetik meg a fogyasztói jogok!
Ön a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti a terméket akkor is, ha az teljesen hibátlan! Ha Önnek egyszerűen csak nem tetszik a megvásárolt termék, úgy Ön jogosult azt visszaküldeni, és a vételárat visszakérni.
KELLÉKSZAVATOSSÁG ÉRTÉKCSÖKKENT/ÚJRACSOMAGOLT/FELÚJÍTOTT TERMÉKEKRE
A BMKSZ Elektronikai Kft. mint Eladó az általa eladott értékcsökkent/újracsomagolt/felújított termékekre terméktípustól függetlenül 1 év kellékszavatossági időt vállal,melyet a készülék számlájával érvényesíthet és a vásárlás napjától érvényes.
A készülékek javítását / vagy cseréjét üzletünk vállalja.
A készüléket garanciális problémával a Vevőnek kell üzletünkbe kell visszajuttatni (10 kg alatti készülékek esetén)!
Üzletünk címe 5600, Békéscsaba, Baross u. 7.
Hibabejelentés és a kellékszavatosság kapcsolatos további kérdések (csak írásban): [email protected]
10 kg súly felett kérhető a díjmentes szállítás, ez esetben cégünk fizeti a be- és visszaszállítási költséget a hatályos jogszabályoknak megfelelően.
HOGYAN KÉSZÍTSE ELŐ KÉSZÜLÉKÉT A SZÁLLÍTÁSRA?
A szavatossági időszak alatt visszaszállításra váró termékek és egyéb szervízre küldendő készülék esetében:
Szerelje le a készülék kiálló alkatrészeit (talpak, esetleg fali konzol alkatrészei), illetve a mozgó alkatrészeket (csavarok, takaróelemek) rögzítse biztonságosan. Amennyiben rendelkezik a készülék eredeti csomagolásával (dobozával és távtartó hungarocell csomagolásokkal) azt használja fel a sérülésmentes szállításhoz.
Ha nem,csomagolja be a készülék egész felületét buborékos fóliába. A készülék sarkainak és éleinek , valamint teljes kijelzőfelületének védelme a szállítás során nagyon fontos. Ennek érdekében gondoskodjon az eredeti csomagoláséval megegyező védelmet biztosító anyag alkalmazásáról a szükséges helyeken. A modern lapostévék legsérülékenyebb része a kijelző. A kellő védelem érdekében lássa el valamilyen merevítéssel (például hungarocell tábla).
A készüléket érdemes megfelelő méretű kartondobozba csomagolni. Amennyiben a doboz jóval nagyobb, mint a becsomagolt készülék, ügyeljen rá, hogy ne mozduljon el benne.
A készülék egyéb alkatrészeit (távirányító, kábelek, talapzat) a megfelelő csomagolást követően (például szintén buborékfóliával) olyan módon helyezze a készülék mellé, hogy nem mozdulhassanak el, és így ne keletkezzen sérülés sem bennük, sem pedig a készülékben, ne tudják megrepeszteni, vagy megnyomni a kijelző felületét.
Zárja le a csomagolást és tüntesse fel jól láthatóan a csomagoláson a “Törékeny” feliratot, illetve jelezze, hogy a csomagnak és így a készüléknek melyik irányba van a teteje és a kijelzője.
Minden igénybejelentésnek írásban kell megtörténnie. A hiba bejelentés késedelméből eredő kárért Vevő felel. Vevő kártérítési igényét csak a vásárláskor kapott eredeti számlával érvényesítheti.
A készülékeket első körben javítjuk, ha a javítás nem lehetséges a terméket cseréljük.
AMIRE A KELLÉKSZAVATOSSÁG NEM TERJED KI:
A KELLÉKSZAVATOSSÁG ÉRVÉNYÉT VESZTI nem rendeltetésszerű használat, helytelen üzembe helyezés, kezelés vagy tárolás, elemi kár, idegenkezűség vagy egyéb rongálás esetén és minden olyan esetben, amely hiba NEM a gyártó hibájából keletkezett.
PIXELHIBA
Egy LCD kijelző akkor tekinthető pixelhibásnak, ha legalább 6 pixel sötét, vagy 6 világos, vagy összességében 8 hibás képpont található rajta, ebben az esetben a javítás módja a készülék cseréje.
A leadott készüléket minden esetben átvizsgáljuk, hogy az esetleges fizikai behatásokra fény derüljön – ezek megléte ugyanis kizárja a cserét.
BEÉGÉS (OLED, LED TV-K ESETÉN)
A beégés a nem megfelelő felhasználói magatartás és/vagy extrém igénybevétel miatt alakul ki, a kellékszavatosság nem terjed ki a beégésre.
A kellékszavatosság üzletünkben érvényesíthető. Meghibásodás esetén a készüléket békéscsabai üzletünkbe kell visszajuttatni, melynek költsége a Vevőt terheli (10kg alatti termékek esetén).
A készülék cseréje vagy a vételár visszatérítése akkor lehetséges ha a szervizelése nem megoldható.
A termékek csomagolását és a tartozékokat a kellékszavatossági idő végéig érdemes megőrizni.
Televízióinkat és monitorjainkat használt termékekként , az erre vonatkozó rendeletek betartásával értékesítjük!
Nem tisztázott kérdésekben a Ptk .-vonatkozó jogszabályai irányadóak.
Abban az esetben, ha nem érkezett meg Önhöz a termék számlája, kérem azonnal keressen fel minket telefonon vagy e-mailben.
Ha a garanciális javításra vissza hozott készülékben a nem rendeltetésszerű használatból eredően következik be hiba vagy a készülék a gyári leírásnak megfelelően működik (hozzá nem értés miatti hiba) akkor minden esetben a vevőt terheli a bruttó 8000.- forintos bevizsgálási díj, valamint ha futárszolgálattal történt a szállítás, az oda és a visszaszállítás díja a termék méretétől függően, előzetes tájékoztatás nélkül.
SÉRÜLT, HIBÁS TERMÉK JAVÍTÁSA/CSERÉJE
Amennyiben a megvásárolt termék kellékszavatossági időn belül meghibásodik , bejelentését az alábbi elérhetőségek valamelyikén várjuk.
Személyesen: Békéscsaba, Baross u.7.
Email: [email protected]
Telefon: +36-30-140-67-36
HÁZHOZSZÁLLÍTÁSKOR TÖRTÉNT KÁRESEMÉNY BEJELENTÉSE , KÁRIGÉNY FELTÉTELEI
Előfordulhat, hogy szállítás közben sérül meg a termék, ezért kérjük a következő részt figyelmesen olvassa el és kérjük a leírtak szíves tudomásulvételét:
FIGYELEM!
Bármely futárszolgálattal történő kiszállítás esetén, a vevőnek az átvételkor a futár jelenlétében ellenőrizni kell a külső csomagolás épségét, külső sérülés esetén a futártól kárjegyzőkönyvet kell kérnie és 72 órán belül mind a futárszolgálat, mind az eladó felé jeleznie kell a sérülést e-mailben fényképekkel dokumentálva, ellenkező esetben utólagos kártérítési igényt nem fogadunk el!
Kérjük minden esetben éljen a szemrevételezés lehetőségével!
A készülék a futárnak minden esetben gyári csomagolásban és sérülésmentesen kerül átadásra Eladó részéről.